Sociale medier som kommunikationskanal i detail

Efter uddannelsen kan deltageren vurdere relevansen i anvendelsen af sociale medier i detailhandlen. Deltageren kan bruge sociale medier til at udveksle informationer, nyheder og dele viden imellem medarbejderne og kunderne.

Uddannelsen er udviklet til ufaglærte og faglærte medarbejdere i større eller mindre detailhandelsvirksomheder, der arbejder med sociale medier som internt og eksternt kommunikationsmiddel.

Deltageren har kendskab til forskellige sociale medier. Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til kunderne. Deltageren har kendskab til hvordan detailhandelsvirksomheder kan anvende sociale medier som kommunikationskanal til medarbejderne.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • Roskilde Handelsskole
    Bakkesvinget 67, Postboks 338, 4000 Roskilde
  • 8852 3200
  • rhs@rhs.dk
  • Skriv mig op
  • Viden Djurs - Erhvervsskole, Gymnasier og VUC – Djursland
    N P Josiassens Vej 44E, 8500 Grenaa
  • 8758 0400
  • info@videndjurs.dk
  • Skriv mig op
  • CELF - Center for erhv.rettede udd. Lolland-Falster
    Kringelborg Allé 7, 4800 Nykøbing F
  • 5488 8888
  • celf@celf.dk
  • Skriv mig op
Kompetencefonde.dk