Servicepakker: Hotel og konferencecenter

Med kurset opnår du viden og færdigheder, som gør dig i stand til at udvikle og sælge servicepakker, som er målrettet forskellige gæstetyper.

Kurset retter sig mod ikke-faglærte, som har erfaringer med at arbejde i receptioner på hoteller og konferencecentre.

Du opnår viden, som gør dig i stand til:- At beskrive, hvad begrebet "Servicepakke" dækker over og hvad servicepakker på hoteller og konferencecentre typisk indeholder.- At beskrive og forklare forskellen mellem forskellige gæstetyper og deres forventninger og behov.- At beskrive hvordan servicepakker skaber værdi for både gæst og hotel/konferencecenterPå baggrund af denne viden opnår du færdighed i:- At udvikle og sælge servicepakker, som er målrettet forskellige gæstetyper.- At kunne prissætte servicepakker

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket.

Du kan kontakte de skoler, der er godkendt til at udbyde kurset, hvis du vil vide mere.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • ZBC - Zealand Business College
    Ahorn Alle 3-5, 4100 Ringsted
  • 5578 8888
  • zbc@zbc.dk
  • Skriv mig op
Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond TMKF

Træ- og Møbelindustriens Kompetencefond (TMKF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Træ- og Møbeloverenskomsten og Piano- og Orgeloverenskomsten.

Industriens Kompetenceudviklingsfond IKUF

Industriens Kompetenceudviklingsfond (IKUF) yder støtte til medarbejdernes selvvalgte uddannelse inden for Industriens Overenskomst, Industriens Funktionæroverenskomst, Overenskomsten for slagteområdet mellem DI og Fødevareforbundet NNF samt Den fødevareindustrielle overenskomst mellem DI og Fødevareforbundet NNF.

AL Efteruddannelses Kompetencefond ALEU

AL Efteruddannelses Kompetencefond støtter selvvalgt uddannelse, der kan bruges inden for overenskomstens arbejdsområde (Industri- og VVS-overenskomsten).