Konflikthåndtering for personbefordringschauffører

I forbindelse med jobbet som personbefordringschauffør kan deltageren afværge konflikt- og voldstruende situationer på en faglig, sikkerhedsmæssig og professionel måde, kan skelne mellem effektiv og ineffektiv kommunikation og kan, ved sin personlige fremtræden og adfærd, være med til at afværge, nedtrappe og forebygge uhensigtsmæssige konflikter i relation til passagerer og kolleger.

Taxi- og buschauffører som ønsker at kunne nedtone og afvikle optræk til konflikter i forhold til passagerer og det øvrige personale i virksomheden.

Deltageren kan:- Afværge konflikt- og voldstruende situationer på en faglig, sikkerhedsmæssig og professionel måde- Skelne mellem effektiv og ineffektiv kommunikation- Ved personlig fremtræden og adfærd, være med til at afværge, nedtrappe og forebygge uhensigtsmæssige konflikter i relation til passagerer og kolleger.
Skoler som kan udbyde kurset

Nedenfor ser du en liste med skoler, som ikke har hold på holdlisten. Kontakt en af skolerne for at opfordre dem til at oprette hold.

  • CELF - Center for erhv.rettede udd. Lolland-Falster
    Kringelborg Allé 7, 4800 Nykøbing F
  • 5488 8888
  • celf@celf.dk
  • Skriv mig op
  • TEC, Technical Education Copenhagen
    Stæhr Johansens Vej 7, 2000 Frederiksberg
  • 3817 7000
  • tec@tec.dk
  • Skriv mig op
  • Midtjysk Erhvervskøreskole og Uddannelsescenter ApS
    Mysundevej 4, 8930 Randers NØ
  • 5223 7979
  • kontor@m-e-k.dk
  • Skriv mig op